[linux] SAGATOR + CLAMAV + SPAMASSASSIN

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Neděle Červen 12 07:03:04 CEST 2005

On Sat, Jun 11, 2005 at 02:23:45PM +0200, Michal Holes wrote:
> ludi vracajucich upozornenia ze som im poslal virus by som vesal na
> poulicne lampy a okamzite ich zaradoval medzi spammerov na celosvetove blacklisty. drviva vacsina dnesnych virusov falsuje hlavicky a vdaka dilinom co nevedia nastavit svoj amavis boli servery neraz pretazene.

To mas pravdu. Prave preto som vavrhoval vratit cely mail,
ale iba v pripade, ze antivir tam nic nenasiel a moj filter
tam ma zakazanu prilohu. Je velka pravdepodobnost, ze to nieje
virus, ale iba sprava od niekoho, kto to chcel dorucit.
Ak to nahodou chvilku virus bude, tak nie prilis dlho a tych
sprav sice rozosles mozno stovky, ale povacsinou rozmym uzivatelom.
Ich antivir to bud zachyti, alebo si s tou jednou spravou nejak poradia.

Je ale dobre upozornit ludi, ze mas nejaky filter na prilohy.

	SAL