[linux] OT: EU patenty - vyjadrenie od nasho poslanca..

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Červen 27 22:20:33 CEST 2005

Ahoj,

> V stredu rano to bude odoslane elektornicky aj papierovou
> postou slovenskym europoslanom ako aj slovenskym mediam, ktore
> zial nejavia o tuto problematiku velky zaujem.

myslim, ze po poslednej tlacovke SKOSI s ucastou vlady sa v clankoch,
ktore o tom hovorili zacali celkom rozoberat aj patenty, takze mam
pocit, ze sa tie media pomaly hybu (jeden taky clanok bol napr. v
denniku SME). V PC Revue som ja osobne pisal o
patentoch, tiez redakcia tuto problematiku sleduje a pise o nej na
portali itnews.sk, niektore z nich su tiez publikovane v casopise
InfoWare a PC Revue.

  Juraj.