[linux] agregacia pripojenia do internetu

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Březen 2 19:12:26 CET 2005

Dňa Streda 02 Marec 2005 05:03 popoludní Maros Franko napísal:
> Ahoj vsetci,
> prispevok mierne off_topic, ale predsa vyuzijem tuto moznost.
Caf, vobec nie.

> jedna vec co mi napadla, rozsirit ten linux o dalsiu eth kartu (alebo
> tam dat router s 3mi eth.)
> a rozdelit traffic staticky routami(napr. na polovicu), ale to nieje to
> prave orechove.
Preco ? Takto to mam ja. Posta ide jednou linkou, zaroven orezany p2p
pristup + nejake drobnosti. Http ide druhou linkou.
Ako default route je nastavena pevna linka (pomalsia), takze ked telekom
blbne a spadne adsl, spadne aj ppp0 a vsetko to ide po pomalej (ale
spolahlivej).

--
S pozdravom
	Lubor Kacian