[linux] apt-get upgrade problem

Peter konfery na lentus.sk
Sobota Březen 5 01:47:20 CET 2005

Lubor Kacian wrote:
> Dňa Streda 02 Marec 2005 03:21 popoludní Peter napísal:
>
> Chodte uz do haja aj s bottom-postingom ! Kto to ma citat cele znovu aby na
> konci nasiel 3-5 riadkov .

Absolutne nespravna argumentacia. Citali ste aspon cast z toho
bottom-posting-u?
Zlym pouzitim niecoho (v danom pripade user-JA) sa neda hovorit o
nevyhodach daneho prostridku/systemu/sposobu.

> Aspon vyhod zbytocnu quotaciu a nechaj len to na co odpovedas.
[kludne mozes tykat, ale to "chodte do haja" sa mi paci :)]

Toto beriem v plne miere. Vzdy orezavam, tentokrat som proste zabudol.
Za zbytocny text navyse, zlu citatelnost, zahltenie netu a servra (bez
ironie - princip) sa ozaj ospravedlnujem - proste som zabudol na [cut] v
danom pripade. Tiez neznasam full citacie :|. [a hlavne tie s tym
"dovetkami": Do you Yahoo? ...]

BTW: Moj mail ^ zabudnutie citovat iba podstatne veci (myslim, ze je to
aj v pravidlach konfery) nemaju nic spolocne s (vyhodami a nevyhodami)
bottom-postingu.

BTW2: Navrhoval by som dat bottom-posting do konfery-rules?
Nazor konfery?