[linux] web mail

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Úterý Březen 29 21:52:17 CEST 2005

Ahoj,

Quoting Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>:
> radsej IMAP. Ak chces robit s mailami aj daco ine ako stiahnut a pracovat
> lokalne (co v pripade webmailu vela zmyslu nema) tak pouzi radsej IMAP.

jj imap, pop3 je sice jednoduchucky, ale pre serioznu pracu s mailami
jednoznacne imap, potom je uz prakticky jedno ci je clovek tam, ci onam..

> inac IMP je dobry... a kedze je sucasto horde, da sa spojit s
> addressbookom a par dalsimi vecami nainstalovanymi v horde:
> http://www.horde.org/projects.php

tiez sa priklanam k IMP. V poslednej dobe som sa mu trosku venoval (riesil som
upgrade z trojkovej rady), s dalsimi Horde based projektami to vie byt sikovna
alternativa k jednoduchsiemu groupwaru, a co ma dost tesi je podpora gpg
signovania/enkrypcie, ktora mi v predoslej verzii trosku chybala.

Druhou moznostou, ktoru som davnejsie (pred prechodom na maildir format v
Courieri, neskor v Dovecote) pouzival, bol Openwebmail, sikovny, az na to, ze
poznal iba mbox format (maildir sa riesil neakym patchom, blizsie som to vtedy
z casovych dovodov neriesil).

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"