[linux] 802.3ad Link Aggregation + multiportove sietove karty

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Březen 31 12:34:35 CEST 2005

On Thu, Mar 31, 2005 at 12:13:19PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ano, ale niekedy naozaj treba viac portov priamo v tom PC a nepostaci
> jeden velky switch. Teda pokial to nie je 48portovy manazovatelny switch s
> vlanmi ovladajuci L3 zalezitosti, co vsak je draha zalezitost a ak som
> dobre pochopil ide prave o nahradu niecoho takehoto PCdlom, kde 4 sietovky
> su skratka malo

Ako vravim, treba spojit 6x 1 Mbit liniek do jednej. Cize ten router
potrebuje minimalne 7 interfacov. Ale je to pre mna zelena luka. ;-)
Takze kazda rada dobra.

Je vyhodnejsie v tomto pripade

- pouzit 2- alebo 4-portove sietovky do PCI slotov (videl som dosku max.
  so 6 PCI, takze karty aspon niektore musiat byt viacportove)

- alebo pouzit switch + router s 2 sietovkami. Aky switch by ste
  odporucali?

Ako by sa potom ten switch manazoval? Dolezite je posielat pakety
z jednej IP stale cez tu istu linku smerom von, lebo inac bude blbnut
internet banking a udajne tiez aj www.agem.sk . Buden vediet nastavit
taketo veci na tom switchi? A co nejake statistiky vytazenosti liniek,
firewall a podobne veci?

Diik,

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/