[linux] cisco vpn client 4.0.3.c

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Úterý Květen 10 22:09:38 CEST 2005

vidim tu este jeden mozny problem.

linux router nepozna protokol a nat meni len hlavicky
paketov, pricom tento (vpn cisco riesenie) nesie
informaciu o source ip aj v tele paketu.

adsl router to pravdepodobne ma implementovane.

mal som raz podobny problem; cisco vpn client sa mi
nekonektoval cez adsl router, vyriesil to upgrade
firmwaru routera.