[linux] software for create/manipulate animations

Peter HLOSKA holdsun na zoznam.sk
Pátek Květen 13 09:40:42 CEST 2005

masce wrote:
> Ahoj
> mna sice urcite grafika neuzivi,

jaj ved toto to a nejde len o grafiku... [urcite ma-s/me vysoke
naroky na zivot ;-) tak preto]

> a aj po tom skriptiku tazko este nieco
> doplnit :-) GAP je vsak (podla mna) na animovanie vynikajuci. Daju sa
> pridat efekty atd.
> Verzia GAP a GIMP by mala byt v pohode, mne GAP 2.0.2 isla na Gimpe
> 2.0.4 aj 2.2.1.

instalacii branili chybajuce gimp*devel*...akosi to
nevyplyvalo/nepochopil som z hlasok, uz je nainstalovany
gimp-2.0.4 + GAP-2.0.2

> Skor by som tipoval ako problem nevytvorenie symlinkov v
> adresari s pluginmi.

uvidim, mozno mi toto pomoze dnes vecer[dalsie plugins]

> Tiez by asi nebolo zle skusit Gimp 2.2.*, tam sa daju obrazky otvorit
> priamo ako vrstvy (Ctrl+ Alt+ O) a staci uz iba animovat :-)

stiahnute, nesie sa domov & upgrade/clear install

vdaka moc! gimp [asi] obsluzi vsetky moje naroky[-ze som vobec
zapochyboval :-)]
--
Peter HLOSKA aka |-| () |_ |) $ \_/ |\|
                \ /