[linux] OT: Pomoc pre chlapceka - ospravedlnenie

Peter Fordinal pf2000 na inMail.sk
Úterý Květen 31 08:25:42 CEST 2005

Ahojte vospolok,

niekedy to proste nezvladnem a musim zareagovat. Ja som tento mail a ani mnohe ine
podobne nepovazoval za obtazujuci. Ak taketo maily niekto ako obtazujuce chape,
tak ich nemusi cele citat. Ved o co ide, zisti po precitani prvej vety. Nemusi vsak
"citlivo" zotriet toho, kto ma iny rebricek hodnot. A k realnej situacii
v zdravotnictve musim poznamenat, ze niekedy cloveku prave takyto postup doporuci
lekar. Nie je to az take zriedkave, hlavne ak ide o nieco specialne: "Skuste si
zohnat darcov..."

Pre pisatelov podobnych mailov by som vsak doporucoval hned na ich zaciatok
umiestnit datum, do ktoreho su aktualne. Inak sa skutocne stava, ze sa zacnu sirit
az vtedy, ked uz stratili vyznam.

Tato konferencia ma v poslednej dobe take "obrovske" denne mnozstvo prispevkov
(napr. teraz 4), ze jej sledovanie je skutocne "namahave". A ak uz sa vyjadrujem
k obtazujucim mailom, tak sa vyjadrim aj k linuxovej komercii. Nehnevajte sa, ale
aj tu som skor za zmiernenie pravidiel. Mna to jednoducho zaujima a nemam cas
snorit po vyhladavacoch a nahodile zistovat, co je v tejto oblasti nove.
Jednym z dovodov, preco sa linux pouziva tak zriedka je prave pomylena komercna
politika konferencii linuxovej komunity. Ved kde inde by som sa napr. mal dozvediet,
ze niekto predava uctovnictvo pod linuxom, ako na linuxackej konferencii ci mailing
liste ? Prehnane prisne pravidla boli zmysluplne v dobe, ked vacsina ludi
pouzivala pomaly pristup do internetu, dnes sa vsak situacia vyrazne zmenila.

Prajem prijemny aj ked uprsany den ;o)
PF