[linux] Radeon DRI

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Listopad 9 23:48:02 CET 2005

Na masine mam problem s direct renderingom. Grafiku mam Asus Radeon
9250, co sa identifikuje ako 9200 pro. MB je Microstar K8N-Neo (nForce3).
Najprv som rozbehal direct rendering s modulom fglrx, dodavanym od ati.
V nom mi vsak akosi nebehala arkada Stepmania - velmi slaby graficky
vykon aj ked pri Unreal Tournamente 2004 to ficalo jedna radost.
Na inej masine stepmania behala s modulom radeon. Tak som si rozbehal ten.
Avsak... s modulom Radeon je ten problem ze nema naimplementovany mod s
32-bitovou farebnou hlbkou. Tak som skusil 24-bitovu. Tak mi neslo nic.
graficky vykon bol ako bez direct renderingu.
Takze teraz mam 16-bitove farby, ktore vsak nestoja takmer za nic. (ale
s programom glxgears mam maximum 7483 frames in 5.0 seconds = 1496.600
FPS! (-: )
Poradte mi niekto... existuje nejaky hack na neiktory dri modul aby
spravne vsetko fungovalo? Ak nie, co mi odporucate?
--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.