[linux] UPC chello modem-bridge HOWTO - ci sa to vobec da

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 01:31:48 CET 2005

Ahoj.

Znamy bezi na DSL flat a ma Alcatel 510i. Spravil som mu tam Sarge a
ppp0-bridge: pppoe+pppoeconf.
Cize modem sluzi len ako hlupa sietovka, resp. bridge a NAT, route, FW -
vsetko riadi PC.

Teraz sa chysta prejst na chello. Co pre mna znamena :) spravit detto.

Viem spravit bridge sietovkaPCI--kabelovy_modem_UPC?

Ktore (ak ich ponukaju viac typov) odporucate?
Ktore naopak nie?
Popr. preco?

BTW: Ak by to bolo dolezite xce extreme/ ten 2Mbit.
PS: Alcatel 510i bude na predaj v dec. Uz teraz mam na predaj Microcom
1*RJ45 ADSL. Ponuknite cenu na *sukromny* mail.

--
Jan Kunder