[linux] stale mam chybny cas aj ked som nastavil spravnu casovu zonu

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Pondělí Listopad 14 12:37:03 CET 2005

moze to robit, ak mas na stroji a win (dualboot) alebo iny os. kazdy
si setne svoj cas v biose a potom tieto vysledky. + moze os updatovat
spravny cas z netu a zrazu je to dobre...

..odpoj sa od internetu a rebootuj medzi os a zistis kde je chyba