[linux] pl2303 & nabijanie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Neděle Listopad 27 22:17:27 CET 2005

On Sun, Nov 27, 2005 at 07:03:15PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> bude to asi nejaky AT command ktory to v mobile aktivuje. skus najst AT
> prikazy k danemu mobilu alebo popros siemens o help. Ak poskytnu alebo
> odmietnu, napis to sem plz.

A neda sa ta aplikacia charger.exe pustit pod wine? Pripadne este potom
ist cestou reverzneho inzinierstva a pod windowsami pustit charger.exe
pod nejakym debugerom a zistit, ze co robi.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :