[linux] lpr a velkost pisma

Robert Pavelka Pavelka.Robert na ebo.seas.sk
Středa Listopad 30 09:25:30 CET 2005

Prosim o pomoc....
Na jednom stroji mam SuSE 8.0 a pouzivam na nom tlacovy system lprng.
Tlaciaten mam prepatu v emulacii hplj4 a chodi to dobre , ALE
ked tlacim textovy subor cez lpr -Plp text.txt, tak to tlaci male pismenka,
co mi vobec nevyhovuje. No ale, ked sa snazim zistit nieco, cim by som to
mohol zmenit, tak nic nenachadzam. Samotny "lpr" ani "gs" neake taketo
volby
nema. Cital som aj neake lpd how-to , ale ani z toho som nebo chytry.
Vidim,
ze ghostscript ma vo svojom adresari neake fonty, ale kde je
nakonfigurovane,
aky ma pouzit, nenachadzam. Riesenie cez vlastne fonty tlaciarne a pouzitie
lpr -Plp-raw
nepripada do uvahy.
 Dakujem.
                  Robo