[linux] [rajo na platon.sk: Slovensky preklad editora Vim 7.x]

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Říjen 7 09:35:53 CEST 2005

Zdravim!

Vcera som poslal do konverencie Slovenskeho lokalizacneho teamu
nasledujuci mail. Ani po pomerne dlhej dobe tento mail zatial nedorazil
do konfery. Kedze ludia z sk-i18n na lists.linux.sk su pravdepodobne aj
v tejto konfere, tak to preposielam tu.

rajo

----- Forwarded message from Lubomir Host <rajo na platon.sk> -----

----- End forwarded message -----