[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Úterý Říjen 11 11:16:40 CEST 2005

On 11.10 09:57, Jan Sarenik wrote:
> Pozor. Zla otazka. FAT je suborovy system. Ty si mal na mysli asi
> tabulku particii. Bezne sa particie rozdeluju tak, ze na zaciatok
> disku das cca 50MB particiu pre /boot, potom jednu particiu pre /
> (cca 150 MB), potom swapak (napr. 2*RAM, v Tvojom pripade 512MB),
> potom /var (500MB), /var/tmp (100MB), /usr (850MB) a zvysok na
> /home. Ale to je len jeden priklad z mnohych.

zbytocne to komplikujes. vacsinou imho staci vyhradit extra particie pre
/var pripadne /home, extra /boot ma zmysel, len ak ma BIOS problem s
bootovanim a vacsich diskov, /usr skoro nikdy, /var/tmp detto.

Christian Science Programming: "Let God Debug It!".