[linux] Instalacia MDK na dost stary HW..

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Říjen 11 11:24:02 CEST 2005

On Tue, Oct 11, 2005 at 11:16:40AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> zbytocne to komplikujes. vacsinou imho staci vyhradit extra particie pre
> /var pripadne /home, extra /boot ma zmysel, len ak ma BIOS problem s
> bootovanim a vacsich diskov, /usr skoro nikdy, /var/tmp detto.

/tmp ma zmysel oddelovat. Kvoli tomu, ze preplneny root fs znamena, ze
si uzivatelia nemozu zmenit heslo (vytvara sa tmp subor). Zazil som to
kedysi na skolskom serveri. Kvoli uspore je lepsie mat jednu vacsiu
particiu pre tmp, takze /var/tmp je symlinka na /tmp alebo naopak a je
to na zvlastnej particii.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :