[linux] mailing list 'Programovanie'

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Říjen 19 16:09:19 CEST 2005

On Wed, Oct 19, 2005 at 03:56:18PM +0200, Lubomir Host wrote:
> Vsetky spamy prichadzajuce do programovanie na lists.linux.sk vsak vykazuju
> jeden jednoznacne identifikovatelny znak: obsahuju URL z geocities.com,
> a to v tvare
> http://nieco.geocities.com/nejake_meno/?nahodny_param=nieco_nahodne
>
> Cize staci nahodit do SA taketo pravidlo a zverejnit postup, aby ho
> mohli pouzit aj ini. Ma s tym niekto skusenosti? Ja zial nie. :-/

Mal som najprv skusit google. Najkomplexnejsie pravidla, ktore som
nasiel hotove su
http://lists.surbl.org/pipermail/discuss/2005-October/005053.html

My ich potrebujeme pouzit s malou obmenou, vid URL hore, ako som
popisal.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :