[linux] Re: HW/SW RAID

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Září 8 16:58:43 CEST 2005

Lubomir Host wrote:

> Niekto pisal (tusim do tohto mailinglistu), ze ked mu odisiel jeden disk
> v HW poli a chcel tie dobre disky dat do ineho HW raid radica, tak sa mu
> to nepodarilo rozbehat. Proste implementacia raidu je v HW raid radicoch
> urcite rozna, preto nerataj s tym, ze disky z jedneho HW pola len tak
> prelozis bez straty dat do ineho HW pola. Tento fakt moze byt
> v kritickych chvilach dost dolezity.

To sa da ocakavat, ze ked dvaja robia to iste nebude to to iste.
Dalsia vec je to ze ked vies format v akom to uklada HW RAID tak pomocou
device mapperu v 2.6 sa daju robit zazraky. vid. napriklad sucasne
pouzivanie raid pola vytvoreneho kvazi hw raidom (ICH6, HPT, FastTrack)
aj pod win a lin.

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)