[linux] Re: HW/SW RAID

Ondrej Ivanič ondrej na kmit.sk
Čtvrtek Září 8 17:41:23 CEST 2005

Lubomir Host wrote:

> Toto naozaj funguje? Mas to odskusane? Ja osobne som o tejto moznosti
> nevedel. Toto by mal byt navod, ako na to:
> http://gentoo-wiki.com/index.php?title=HOWTO_Gentoo_Install_on_Bios_(Onboard)_RAID&printable=yes

Navod je aj na tej stranke o SATA v linuxe co si posielal, resp. v tom
faq: http://linux.yyz.us/sata/faq-sata-raid.html

V dobe ked som s tym experimentoval tak to bola strasna prplacka. Teraz
to uz bude asi lepsie. Od vtedy som to nepotreboval riesit a aj tie
pokusy boli len tak zo zvedavosti.

Odskusane som to mal tak ze windows vedel bootnut aj po zapise na ten
"RAID" z linuxu. Takze asi tak.

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)