[linux] pripojenie na siet

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Září 27 11:49:55 CEST 2005

On Tue, Sep 27, 2005 at 10:45:39AM +0100, Jan Sarenik wrote:
> Ahoj!

> Myslím, že to čo hľadáš je súbor /etc/resolv.conf

Clovek pise, ze ".. to nie je v nameserveri." Takze /etc/resolv.conf
pride na rad az potom, ak bu prejde ping na nejaku IP adresu a nepojde
mu resolvovanie (preklad) mien serverov na IP adresy.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Software Development Group         http://platon.sk/  : :' :