[linux] PCI tools skusenosti a frontend

Milan Plžík emempi na gmail.com
Sobota Duben 22 15:36:18 CEST 2006

On Pi, 2006-04-21 at 10:32 +0200, peto wrote:
> Vazena konferencia!
>
> ma niekto z vas skusenosti s PCI tools(setpci,lspci) alebo postupom
> nastavovania PCI registrov uvedenom v arcive inej konferencie naURL
> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0112.1/0076.html
> ?
> ak ano dajte prosim vediet rovnako v pripade, ze viete o frontende k tomuto

  Nastavovanie PCI registrov je dost low-level zalezitost, frontend pre
to je jedine uz spominany setpci. V odpovedi na ten mail v linuxovej
konfere su presne registre, ktore treba nastavit. V povodnej sprave zase
miesto, kam to treba zapisat. Presny skript si napisat netrufam, ale asi
to bude sekvencia:

  setpci -d 00:0.0 hexareg=hodnota

  Umiestnenie zariadenia na PCI moze byt tiez ine - 00:0.0 mozno bude
treba nahradit niecim inym. Viac asi pomoze skor man setpci ... . A
takisto netreba zabudat, ze nastavovanie registrov (a hlavne
nespravnych) moze skoncit napriklad rebootom stroja.

> Peto

	Milan Plzik