[linux] SWT a gcj -skusenosti

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Neděle Srpen 27 22:43:40 CEST 2006

Pre pentium (p55c) to nebol problem. V dnesnej dobe ale robit rucne
optimalizaciu na daky  procesor nema vyznam, cas programatora je
drahsi ako hardware :)

Napr. pri vyvoji pre mobilne zariadenia je niekedy lepsie naalokovat
na zaciatku staticky dake polia, vsetko narvat do jednej classy a
zabudnut na OO pokial sa da. Skratka sa vnutri tej classy tvari ako
keby sme mali "neobjektove Cecko", akurat ze nemame pointre ale iba
referencie :) Je to smutne, ale pri niektorych dyvajsoch je to jedina
moznost ako zachovat aspon daku responzivitu.

j.

PS: peto prosim ta, linku na tie testy nemas ? btw
http://shootout.alioth.debian.org/ ak to tu este nepadlo :)