[linux] SWT a gcj -skusenosti

Pondělí Srpen 28 11:07:26 CEST 2006

On 28.08.06 08:15, peto wrote:
> gcj by to malo vediet cez --march

nie, -mcpu. -march sposobi pouzivanie instrukcii pre dany procesor, t.j.
program nemusi bezat na nizsej triede procerosov. -mcpu sposobi len
reordering instrukcii pri zachovani spatnej kompatibility.

Lenze ja som sa pytal ci to robite RUCNE ked si sa tak zastaval asembleru...
Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]