Fw: [linux] RH8 - samba 3.0.2x

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Neděle Prosinec 10 14:00:50 CET 2006

hmm...Lubomir Host
nazdar .. mas pekny prispevok ...

v mojej poznamke bolo pisane to co som chcel ...

a niekde davnejsie som aj pisal ... ze mam rozbehnutych samba servrov
viacero

ale ze na jednej masine kde musim mat RH8 potrebujem rozbehnut sambu 3.0.2x
a koli comu ju potrebujem rozbehnut nieje dolezite takze to nemusim
rozpisovat

a mas pravdu .. vecsinou je problem tam kdesi medzi klavesnicov  a stolickov
ale pred tym nezto vyslovis .. musis si byt isty ;o)))) ci je to tak ako
pises :-D

moja otazka bola vystizna ;o) ja nepotebujem  informacie o configuraku ..
ten mam na svoje potreby celkom slusny a tak ako ho mam mi slape na moje
poziadavky tak ako chcem ..

iba som sa pytal to co som sa pytal ...

ma niekto rozbehnute na RH8 bambu 3.0.2 ?
odkail mal stiahnuty balicek ?

mne staci na toto odpovedat ... o ostatne sa uz  postarat ;o)))) aj ked sa
mzno budem s tym trapit

ale pozeral som sa teraz medzi klavesnicu a stolicku .. a asi nevidim dobre
.. nenasiel som problem ;o))))