[linux] vnc pristup

Matej Poncak matej.poncak na ichtys.sk
Pondělí Únor 13 13:48:26 CET 2006

Zdravim.

Mam taky problem. Potreboval by som sa pripojit na uz existujucu
pracovnu plochu cez VNC. VNC server bazi na Solarise. Spustil som ho a
pripojit sa da, ale na novu pracovnu plochu (sive pozadie a jeden
spusteny terminal). Ja by som sa potreboval pripojit uz na existujucu.
Da sa to vobec? Potreboval by som to cez VNC preto, lebo potrebujem
pracu na serveri nahravat (momentalne pouzivam na nahravanie vnc2swf).
Ak poznate ine riesenie, ktore by vedelo nahravat aktualne dianie na
aktualnej pracovanej ploche (v Solarise), tak midajte vediet.

Dakujem

PS:mozno len staci nejak nakonfigurovat xstartup vo ~/.vnc/ ale neviem ako.