[linux] cron-apt pozaduje mail-daemon EXIM4

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Leden 10 17:11:26 CET 2006

Hello,

Tuesday, January 10, 2006, 16:54:10, Jan Kunder wrote:

JK> Ahoj

JK> ~$ aptitude install cron-apt

JK> The following NEW packages will be automatically installed:
JK>    exim4 exim4-base exim4-config exim4-daemon-light mailx

JK> Preco mi tam vnucuje aj exim4?

  hmm aku distribuciu pouzivas? Lebo ani v stable ani v unstable som
  nenasiel, ze by to cron-apt vyzadoval, dokonca to ani nedoporucuje.
  Teda vyzaduje akurat mailx, co je simple mail user agent a ten
  pozaduje exim4 ALEBO virtualny balicek mail-transport-agent. A
  aptitude ti ako default zvolil prave exim4 namiesto postfixu alebo
  ineho MTA.

  Pokial na danom serveri nemas a nechces mat MTA, tak nainstaluj
  niektory z jednoduchych nahrad
  http://packages.debian.org/stable/virtual/mail-transport-agent

--
  bYE, Marki