[linux] cron-apt pozaduje mail-daemon EXIM4

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Úterý Leden 10 17:40:15 CET 2006

Marek Podmaka wrote:
> Hello,
>
> Tuesday, January 10, 2006, 16:54:10, Jan Kunder wrote:
>
> JK> Ahoj
>
> JK> ~$ aptitude install cron-apt
>
> JK> The following NEW packages will be automatically installed:
> JK>    exim4 exim4-base exim4-config exim4-daemon-light mailx
>
> JK> Preco mi tam vnucuje aj exim4?
>
>   hmm aku distribuciu pouzivas? Lebo ani v stable ani v unstable som
Debian Sarge+aktualizacie, ziaden mix testing/unstable a pod.

>   nenasiel, ze by to cron-apt vyzadoval, dokonca to ani nedoporucuje.
>   Teda vyzaduje akurat mailx, co je simple mail user agent a ten
>   pozaduje exim4 ALEBO virtualny balicek mail-transport-agent. A
>   aptitude ti ako default zvolil prave exim4 namiesto postfixu alebo
>   ineho MTA.
>
>   Pokial na danom serveri nemas a nechces mat MTA, tak nainstaluj
>   niektory z jednoduchych nahrad
>   http://packages.debian.org/stable/virtual/mail-transport-agent

Ano, ale kedze ziaden MTA nemam (a nechcem mat), tak by ma nemal nutit.
Ak by bol mailx (very:) recommended beriem, ale depends-on je podla mna
prehnane.

A mailx/MTA/exim na danom stroji mat nechcem. Malo RAM, PIO rezim a
sluzi iba ako FW a par dalsich drobnosti.

*****
~$ aptitude install mail-transport-agent

Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree
Reading extended state information
Initializing package states... Done
Reading task descriptions... Done
"mail-transport-agent" is a virtual package provided by:
   xmail ssmtp sendmail-bin postfix nullmailer masqmail exim4-daemon-light
   exim4-daemon-heavy exim esmtp-run courier-mta
You must choose one to install.
No packages will be installed, upgraded, or removed.
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0 not upgraded.
Need to get 0B of archives. After unpacking 0B will be used.
Writing extended state information... Done
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree
Reading extended state information
Initializing package states... Done
Reading task descriptions... Done
************
cize virtual ma zase len nuti dat si tam exim4/postfix.
Nieco na oklamanie nepriatela neexistuje?

BTW:
http://packages.debian.org/
packages.debian.org is down at the moment due to performance issues.

We apologize for any inconvenience and hope to have service restored as
soon as possible.

We're working on resurrecting this service but it will take some time.

You can use apt-file, apt-cache search and findpkg (--> Google) as a
temporary replacement.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com