[linux] Ubuntu - nove jadro

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 12:06:46 CET 2006

cize idealne je pomocou apt si stiahnut z ubuntu repozitorii balicek
so sources jadra (pravdepodobne bude ale jen pre 2.6.12) na ten
aplikovat make oldconfig a potom make menuconfig zmenis co si chcel.

otazka je preco chces kernel 2.6.14, ci to ma nejaky konkretny dovod.

ak to nie je vyslovene nejaka nutnost, isiel by som cestou ktoru som
ti vyssie popisal, ta druha je totiz trnistejsia a prides o ubuntu
patche (ktore z neho mimochodom vytvaraju obdivuhodnu distribuciu).