[linux] Eclipse-vyvoj GUI systemom WYSIWYG pre Qt v C++ Howto

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Červenec 28 11:00:14 CEST 2006

Vazena konferencia!

Nevie mi niekto poradit ako spojaznit Application designer pod Eclipse
aby v nom slo vyvojat Qt aplikaciu systemom WYSIWYG ?

Nejak sa zacyklujem a ide mi o programovanie GUI pre hard realtine

S vdakou

Peto

P.S.Ten hard realtime je pre RTLinuxFree aplikaciu, co je free verzia
RTLinux Pro s vlasnostami
FSMLabs patented hard real-time technology provides spectacular
real-time performance on a wide range of processors: 2 microsecond worst
case interrupt latency on an AMD Opteron running both RTLinux and MS
Windows XP (under VMWare) and 20 microsecond latency on an ARM9 running
a full GSM/GPRS/EDGE stack

a oni samy davaju Eclipse do Pro tak to musi ist

FSMLabs Eclipse IDE