[linux] ubuntu

Milan Plzik emempi na gmail.com
Pondělí Červenec 31 21:49:35 CEST 2006

On So, 2006-07-29 at 21:36 +0200, jozefpihik wrote:
> na zaciatok vas pozdravujem mam problem a chcem vas poprosit o pomoc.
> stiahol som si z internetu ubuntu 6.06 a nainstaloval som si ho
> do pc mam aj xp ale chcel som ho vyskusat
> lenzepo dokonceni instalacie ked ho chcem spustit zadam heslo spolu s
> menom a ono mi vypise jozef na ubuntujozef:~$ a teraz neviem co tam zadat

  To, co zobrazilo, je prikazovy riadok. Pokial bolo Ubuntu instalovane
bez nejakych vacsich zasahov do instalovanych balikov, malo by byt
korektne graficke rozhranie a hned sa spustit. Ak sa nespusta, nieco nie
je v poriadku - nevypisalo pri spustani nejake chyby?

  Skuste to prikazoveho riadku napisat:

sudo /etc/init.d/gdm start

popripade iba

startx

  Prve by malo spustit graficku prihlasovaciu obrazovku, druhe priamo
graficke prostredie, v ktorom sa da pracovat.

  Osobne Ubuntu ale nepouzivam, takze tento mail treba brat s
rezervou... .

	Milan Plzik