[linux] ubuntu

Roland Turcan - RoTurSoft konf na rotursoft.sk
Pondělí Červenec 31 22:18:34 CEST 2006

jozefpihik wrote:
> na zaciatok vas pozdravujem mam problem a chcem vas poprosit o pomoc.
> stiahol som si z internetu ubuntu 6.06 a nainstaloval som si ho do pc mam aj xp ale chcel som ho vyskusat lenzepo dokonceni instalacie ked ho chcem spustit zadam heslo spolu s menom a ono mi vypise jozef na ubuntujozef:~$ a teraz neviem co tam zadat

Mam taky pocit, ze si sa rovnako doplietol ako ja prvykrat pri
instalacii Ubuntu 6.0.6

Stiahol a nainstaloval si si "Alternate install CD". Skus si
nainstalovat Desktop verziu a tam to ide ako ma.

Greetings, TRoland.