[linux] ubuntu

Peter Chabada peter na chabada.sk
Pondělí Červenec 31 22:41:00 CEST 2006

On Po, 2006-07-31 at 22:18 +0200, Roland Turcan - RoTurSoft wrote:

> Mam taky pocit, ze si sa rovnako doplietol ako ja prvykrat pri
> instalacii Ubuntu 6.0.6
>
> Stiahol a nainstaloval si si "Alternate install CD". Skus si
> nainstalovat Desktop verziu a tam to ide ako ma.

Asi si naozaj robil nejaku "specialnu" instalaciu. Moj typ alternativne
CD a minimalna (server) instalacia bez desktopu. Ak sa mylim, napis
detaily. Ak sa nemylim, tak si desktopove prostedie nainstalujes
pomocou:
a) sudo apt-get install ubuntu-desktop
b) sudo apt-get install kubuntu-desktop
c) sudo apt-get install xubuntu-desktop
d) sudo apt-get install edubuntu-desktop
podla toho, ci chces Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu alebo Edubuntu.

Ak si naozaj robil minimalnu/server instalaciu, nic nie je urobene zle,
ale je to pripravene vyslovene pre server alebo po "linuxoveho guru",
ktory si chce nainstalovat iba "to, na co ma chut" - teda chce to mat
skusenosti s unixovymi systemami. Inak sam mam radsej alternativne CD,
ale na desktop nedavam serverovu instalaciu.

BTW len pre zaujimavost napis, ako si vlastne robil povodnu instalaciu.
--
Peter Chabada