[linux] Zeleznicna spolocnost Slovensko, a.s. a linux

Lukáš Staňa lukas.stana na gmail.com
Pátek Červen 30 16:13:22 CEST 2006

Ja som tieto terminaly videl na staniciach v Kralovanoch a Dolnom Kubine,
bezal tam Firefox tusim na niecom takom ako je Fedora... Vo Firefoxe bola
otvorena nejaka stranka, kde bol velky napis "Testovacia prevadzka".
Pravdepodobne sa jedna o novy KVC system, co uz bol potrebny, lebo tie stare
terminaly vyzerali a fungovali IMHO hrozne...

Pytal som sa uz aj tu: http://linux.nfo.sk/viewtopic.php?t=936 ale nikto mi
neodpovedal... Vie niekto dalsie podrobnosti?