[linux] Re: rychlost upload/download cez ssh]

Ivan Novosad ivan_novosad na ses.sk
Pátek Březen 17 19:36:08 CET 2006

> Pouzivam Debian Sarge 3.1.
>
> chcel by som sa spytat kde sa nastavuje-aky parameter musim napisat do
> sshd_config (a ci vobec ide nastavit) rychlost uploadu/downloadu.
>
> teda ide o to ze ten klasicky ssh server ktory sa intaluje pri
> instalacii umoznuje vzdialene prihlasenie a upload/download suborov
> pomocou nejakeho sftp alebo SCP klienta - napr WinSCP (prihlasenie na
> linux server z windowsu). konfigurujem novy
> server a standartne mi ide upload/download max. 600-700 kB/s. Sietovky a
> switche su 100 MBit/s a disky su SATA 2 s filesystemom EXT3 takze v tom
> [...]
Ahoj,

Podobny problem mam aj ja, ale zistil som, ze to nie je problem stroja
ale nejakeho aktivneho prvku na sieti.
Stroje, ktore su na jednom prepinaci komunikuju plnou rychlostou, ale ak
sa snazim pripojit z inej casti LAN, tak vsetka komunikacia, ktora
pouziva SSL ide pomaly (600-700kb) a nesifrovana ide plnou rychlostou.
Procesor ani RAM nie je vytazena.

Ivan