[linux] BACKUP -paskova zaloha

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Úterý Květen 9 16:50:03 CEST 2006

ahoj,
snad si dobre pamatam...

nazabudni na to, ze paska je 'subor' v ktorom sa hybes. ked zapises prvu
zalohu, za nu druhu, atd. a nasledne prvu modifikujes tak, ze sa zmeni
velkost (k vacsiemu) prepises si zaciak druhej. inak povedane, prides o
nu. snad si to este pamatam spravne, bolo to dost davno ;). ak sa mylim,
opravte ma.

odpoved na tvoje otazky (uz to tu bolo): mt, tar, dump (pozri man) (je
ich samozrejme viac, ale pre lokalne zalohovanie ti tieto urcite postacia)

btw: ako misu povedal, paska je paradne zariadenie :)