[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Středa Květen 10 19:32:12 CEST 2006

>Fuha, to by mozno chcelo koordinovany postup... Prosim dalsich ludi s
>tymto problemom, ak najdete tento thread, skuste sa mi ozvat na
>variny () radiolan sk . Uvidime potom co dalej s tym.

Pred nejakymi dvoma rokmi som riesil podobny pripad (ze ked mi do
firemneho kosa pride mail, kde bol moj prijemca uvedeny napriklad v BCC,
tak neviem zistit komu to patri). Vtedy som sa v manuali fetchmailu
docital taku mudru vec, ze na to neexistuje standardne riesenie (kvoli
tomu ze v mailboxe uz nie je envelope) - a uzavrel som to s tym, ze ked
chce niekto plnohodnotny mailserver, ma na to pouzit protokoly ktore su
na to vymyslene (SMTP) a nelepit to z inych technologii. No a to je to
co som chcel povedat. Ked to ma chodit spolahlivo, a nechcete mat
problemy s tym ze provider prekonfiguruje mailserver a chodit to
prestane (lebo tam uz nebude X-Orig-Envelope a podobne - pri providerovi
s desattisicami zakaznikov by som sa ziadnemu prekonfigurovaniu
necudoval), tak u seba nahodte normalny SMTP server, nastavte si na neho
nejaky MX, a vykaslite sa na cely domenovy kos.

P.