[linux] Stahovanie posty z domenoveho kosa u ST

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Čtvrtek Květen 11 09:14:00 CEST 2006

smtp server by som na dynamickej IP neriesil.aj ked to bude osetrene
cez dynamic dns, bude ta IP z rozsahu dynamickych a tym padom uz ma
negativne body v suvislosti s anti-spam politikou.

cize riesenie je staticka IP na dsl-ku + backup MX