[linux] linux firewall

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Listopad 10 13:30:02 CET 2006

Cau,

chcel by som ta poprosit, aby si formuloval vety ako v slohu, cize aby
slo o vety rozvite, zacinali velkym pismenom a koncili bodkou.

Skus sa pozriet na
http://platon.sk/cvs/cvs.php/scripts/shell/firewall/fw-universal.sh

Ak som spravne pochopil zadanie, tak by to malo tvoje poziadavky
zvladat, aj ked asi nie vsetky. Ale mas moznost napisat autorovi (teda
mne) a nie je problem tam rozumne vlastnosti doplnit.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207