[linux] linux firewall

Kocur kocur na ba.zsvs.sk
Pátek Listopad 10 14:05:31 CET 2006

RE:

> chcel by som ta poprosit, aby si formuloval vety ako v slohu, cize aby
> slo o vety rozvite, zacinali velkym pismenom a koncili bodkou.

sorry..
ale som taky unaveny ze sa mi nechce..
..a to boli napisane mysienky co ma napadli v "cupu letu"..

No vyzera to zaujimavo..
idem to vyskuusat...

..niekde som videl skript, ktory upravoval pravidla taq..
..ze boli uz spominane urovne blokovania IPciek..(obmedzenia pristupu)
a zo suborov parsoval konkretne ip adresy, prip. siete..
ktore mali potom pristupy, podla toho v ktorom subore sa nachadzali
(teda vedel si adresu resolvnut aj podla hostname, co je ideal pre DHPC)

..ale uz si nepametaam, kde som na to nadabil..