[linux] Linux a virtualizacia

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Listopad 13 11:37:21 CET 2006

On Mon, Nov 13, 2006 at 11:10:03AM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Zdravim,

> reiserfs by som osobne na server nedaval za ziadnych okolnosti.

> je drasticky, pretoze zurnalovanie _negarantuje_ konzistenciu dat,
> garantuje len konzistenciu metadat (preto nie je potrebne robit fsck).
> To, ze nejaky subor (databazova tabulka, ...) je v nekonzistentnom stave
> je po takomto snapshote (rovnako ako pri vypadku elektriky) je viac ako
> pravdepodobne (co je koniec koncov aj dovod, preco vacsina databaz po
> boote pusti automaticky check na konzistenciu vsetkych tabuliek).

Suhlasim s Jurajom. Preto az niekto robi "zalohy" (zalohy
v uvodzovkach) nejakym nasilnym sposobom, tak odporucam minimalne robit
dokladnu verifikaciu zaloh. Dozit sa stavu, ze potrebujem nieco obnovit
zo zalohy a zaloha je este v horsom stave ako sucasne data, moze byt asi
ten najhorsi pripad.

Nahoda je blbec a zakon schvalnosti funguje uplne dokonale. ;-)

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207