[linux] apache-squid -- ide cez IPcky, nejde cez DNS ** SOLVED VYRIESENE = nastav append_domain .domain.tld v squid.conf

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pátek Říjen 13 13:17:42 CEST 2006

Matus UHLAR - fantomas  wrote / napísal(a):

> ano.

> nemusi. v DNS su totizto stroje v domenach a squid nevie v akej ma hladat.
> skus nastavit append_domain.

1. SOLVED VYRIESENE = nastav append_domain .domain.tld v squid.conf pomohlo!

2. Sorry, ale podla mna je to bug::
Pouziva resolv.conf, kde ma uvedene (name)search domain.tld, cize
ocakavam defaultne spravanie, ak nie je definovana
append_domain .domain.tld
tak append tu z resolv.conf (ak ich je viac, osetrit, ze
prvu/ziadnu/testuj vsetky zaradom), ale kedze "bezne" je v resolv.conf
iba 1 domain.tld, tak predpokladam taketo spravanie.

A) Ozaj diky!
B) Si/ste (niekto) presvedceny, ze sa mylim (v com?) a nie je to BUG?

Tak, ci onak dik a pekny week-end

JK

--
Ing. Jan Kunder