[linux] bind reload - nevyhnutne po kazdom dlhsom vypadku netu???

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Říjen 18 06:33:22 CEST 2006

Ahoj.
Bind9 (etch) mi po kazdom vypadku dlhsom ako 11hod (2/6H som neskusal)
prestane gungovat (aj pre lokalne domeny).

bind reload - vsetko o/spravi
Masina na kt. DNS bezi je na LAN a ma iba eth0, cez fw je pripojena na net.
IMHO je to BUG (al niekde nejaka zla konfiguracia) nakolko by local malo
ist stale a v pripade nahodenia fw (zvykne mat vypadok prudu) v priebehu
par minut obnovit spojenie.

Nejaky navod? (ano, UPS by nepomohla, spravi iba krajsi
shutdown+vypadava iba v noci, ked na charite nikto nie je)

crontab - bind reload kazde rano je sice riesenie, ale :(

Mozu vypadky nejako ovplyvnit opsny forward first vs. forward only?

BTW: Straca sa "DNS cache" pri reload?
(Myslim nakesovane vonkajsie domeny, kt. bind len fwduje).

--
've a nice day!

JK

--