[linux] Debian etch ifup firewall

Středa Říjen 18 22:15:27 CEST 2006

On 17.10.06 13:39, Jan Kunder wrote:
> Mam fw, kt. chcem aby sa zapinal po prideleni (vonkajsej) IPcky by DHCP.

a preco vlastne ten FW nemoze byt nastaveny vzdy?

> eth0=vonku net
> eth1=LAN
>
> V interfaces mam cosi take:
> auto eth0
> iface eth0 inet dhcp
>
> Ked som dal script do /etc/network/if-up.d, tak sa mi spusta pri starte
> este skor, ako sa prideli IPcka (je osetrene, ze ak nie je, tak sa
> ukonci a ak IPcka uz existuje, tak si ju detekne), ale problemom je, ze
> VZDY pri starte sa spusti najprv FW, potom dhcp.
> Kam/ako dat/spravit, aby sa spustal az po dhcp=OK?
>
> Potreboval by som nieco ako if-postup.d.

divne, v sarge mam if-pre-up.d a if-up.d s tym ze prvy sa prevedie pred
inicializaciou karty, druhy po nej.

> Mam aj v crontabe sledovanie ci je OK, lenze pri troche smoly moze
> zaskodnik vymaknut chvilku a za tu minutku ...

a nebojis sa ze zaskodnik vymakne tu chvilku medzi nastavenim IP na servri a
nahodenim firewallu?

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler