[linux] ADSL router / OpenWRT

Jan Sarenik jasan na x31.com
Pátek Říjen 20 15:39:22 CEST 2006

Ahoj!

>     nainstalovat spominany OpenWRT linux. Samozrejme, ze som
>     nejake tie zariadenia nasiel. Raby som vsak pocul Vase
>     odporucania/varovania. Nerad by som kupoval macku vo vreci.

Minule som sa snazil o pochopenie situacie v tejto oblasti
a dosiel som k tomu, ze podla toho co ludia pisu zacal Linksis
vyrabat krabicky s mensou pamatou a to si mohol dovolit vdaka
tomu, ze na ne dava nejaky extra hyper super embedded OS menom
VxWorks ci tak nejak.

Pokial by si teda nejakym sposobom zohnal WRT-W54G (alebo tak nejak)
router, ktory je trochu starsi nez momentalne vyrabane kusy,
malo by Ti to vsetko pekne fungovat. Viac o tom, ako odlisit stare
od noveho atd. sa pise v OpenWRT Wiki. Nic konkretnejsie Ti poradit
neviem, pretoze ziadnu podobnu masinku v okoli nemam.

  Pekny den!
 S pozdravom
  Jasan