[linux] ADSL router / OpenWRT

Milan Toth milan na toth-online.com
Čtvrtek Říjen 19 15:01:29 CEST 2006

Prijemny den vsetkym,

    rad by som Vas poziadol o pomoc pri hladany vhodneho
    zariadenia a Vasich skusenosti s nim. Ake su moje
    poziadavky. Moju domacu siet mi mometalne k internetu
    pripaja server s procesorom P4 prescot (veeela tepla/hluku)
    a rad by som sa toho zbavil a nahradil ho kompaktnym
    zariadenym rozumej ADSL router ktory je OpenWRT friendly.
    Rad by som na nom bezal vlastny DNS, SAMBA server a pouzival
    to ako WIFI AP nasiel som par zariadeni od Liksys-u. Ide mi
    hlavne o to aby som tam mohol zasunut telefonny kabel(DSL
    linka) aby to malo par (min. 4) TP porty a aby som na to mohol
    nainstalovat spominany OpenWRT linux. Samozrejme, ze som
    nejake tie zariadenia nasiel. Raby som vsak pocul Vase
    odporucania/varovania. Nerad by som kupoval macku vo vreci.

    Dakujem

M.