[linux] SOLVED: Prepinanie klavesnic v X-kach - setxkbmap: Error loading new keyboard description (sk_qwerty)

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Středa Září 6 18:13:48 CEST 2006

Ledky su tri: capslock, numlock, scrolllock. Alebo myslis ze Xleds by
na desktopovom pocitaci mala ovladat aj ledku na disketovke, na
cdromke a na vpravo dole tu zelenu na crt (u niekoho modru na lcd ?).

j.