[linux] thunderbird 1.5.0.5-1

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Sobota Září 9 18:39:14 CEST 2006

On So, 2006-09-09 at 14:44 +0200, JohnNy64 wrote:

> hmm... tak uz vobec nechapem. Ked som skusil toto, zrazu sa z nicoho nic
> vsetky stratene maily objavili. Ako to, co to, kde to? Na co to vlastne sluzi?

neviem presne, sam v sucasnosti pouzivam Evolution, aj ked "beznym"
uzivatelom odporucam Thunderbird... suvisi to s koncepciou odstranovania
vymazanych mailov z plaintext suboru reprezentujuceho dany priecinok
Thunderbirdu (v Tvojom pripade inbox) - tie sa z toho suboru
neodstranuju hned, ale ostavaju tam a v indexe sa oznacia ako
odstranene... ak by sa to vzdy odstranovalo hned (cize by sa robil
compact pri kazdom mazani), asi by to vyrazne spomalovalo pracu s
Thunderbirdom v pripade velkeho objemu mailov v priecinkoch

ale Tebou popisane nekorektne spravanie povazujem za bug Thunderbirdu,
pretoze korektne fungujuci program by sa nemal dostat do takeho
nekonzistentneho stavu ako v Tvojom pripade

ostry