[linux] NB, kernel 2.6.17 a novsi, vytuhne pri Boote

ondrej na kmit.sk ondrej na kmit.sk
Úterý Září 19 16:17:18 CEST 2006

Citát Jaroslav Soltys <jardique na gmail.com>:

> 1. ndiswrapper+AMD64 ?

Funkcne, bola to jedina moznost ako rozchodit BCM 43xxx. Buhuzial aj este stale
je. Novy driver v jadre je prudko nepouzitelny. Chcel by som spoznat cloveka
ktoremu to funguje.

> 2. ndiswrapper vnimam ako nudzove riesenie. AMD64+notebook vnimam ako
> zbytocny adrenalinovy sport :)

Ano, je to celkom zabavne :) Uz tolko krat som rozmyslal ze reinstalnem cele
gentoo na 32bit a hned by som mal o dost vela problemov menej. Ale nechce sa mi
do toho - to radsej kompletne ine distro.

> 3. radsej mam open source drivre ako binarky, aspon sa mi nemlatia s ACPI.

Jedine co potrebujem je aby mi chodil suspend to RAM/Disk. Do nedavna to nefcalo
lebo nvidia a teraz to ma daky problem same so sebou (=s dma na diskoch). Ide to
k lepsiemu na suspend uz nepotrebujem ziadne patche a vsetko ide rovno cez ACPI
(echo mem > /sys/.../state).

--
Ondrej Ivanic
(ondrej na kmit.sk)