[linux] Stabilna verzia 2.6 jadra

Jan SARENIK jasan na x31.com
Pátek Duben 20 09:41:18 CEST 2007

Celkom sa mi paci, ze je aktivita na liste, tak vo vymene nazorov
pokracujem... :-)

On Fri, Apr 20, 2007 at 08:27:39AM +0200, Lubomir Host wrote:
> Samozrejme. 2.6.16.x je z nich najstarsia verzia radu 2.6 prehlasena za
> stabilnu.  A kedze sa opravy chyb backportuju, tak samozrejme musi mat
> 4. cislo najvyssie.

Ale ja som tym chcel povedat, ze ziadna ina verzia jadra (ani tie
stabilne patche so styrmi ciselkami) nema verziu z aprila (okrem
tych, ktore som spomenul). To znamena - aspon to tak chapem ja - ze
na tej 2.6.16-tke prebieha neustale opravovanie, pricom v inych -stable
verziach sa len doladia nejake velavyznamne chyby dokial sa nevyda
zas vyssia verzia (zmeni sa tretie cislo), a potom zas dokola...

(Ne)presvedcil som Ta?

 S pozdravom
  Jasan